♥Iklan Bersama Cik Dara♥

RAHSIA DAHI & PERSONALITI WANITA

Tuesday, November 17, 2009



Dahi Jendul

Dahinya agak luas dan seolah-olah 'benjol, ke hadapan sedikit.. tapi jgn ingat orang yang berdahi jendul ini tak cantik tau! kena pada gaya rambutnya, mmg cantik..jgn asyik ikat rambut ke belakang..nanti tambah buruk pulak..tapi itu tidak penting ..si Dahi Jendol ni ada istimewa tersendiri..pemilik dahi ini mempunyai kecergasan yg tinggi..mereka juga rajin dan cekal dalam usaha untuk mencapai apa yang dihajati..mereka juga dikatakan setia pada cinta hingga boleh wat diri sendiri merana..kelemahan mereka ini ialah punya rasa percaya dan yakin diri yang sgt rendah..

Dahi Sempit

Sebahagian dahinya penuh dengan anak-anak rambut yang banyak hingga membuatkan ruang dahi nampak kecil..sifat mereka ini, sgt berdikari dan tak suka bergantung pada orang lain..Nampak saja dahi sempit tapi jiwa mereka kental..

Dahi Lebar

Wah! saiz dahi agak 'lapang' dan luas..kadangkala mereka punya bentuk muka yang kecil tapi saiz dahi membuatkan wajah mereka agak lebar di bahagian atasnya..biasanya mereka ini lebih suka bersikap pendiam dan lebih suka membuat hal sendiri saja..tapi tk bermakna mereka tidak suka berkawan,,selain itu mereka juga pakar dalam soal 'simpan-menyimpan' ni..jadi tak hairan kalau mereka ini ada banyak simpanan..

Dahi Bersegi

Si dahi bersegi ni kuat bekerja rupanya..segala kerja yg dilakukan itu pasti akan dilakukan dengan tekun sekali..mungkin sbb itu juga dia lebih menonjol dari teman-teman lain..kelemahan diri mereka pula, mereka tidak mempunyai ramai teman memandangkan sikap mereka sendiri yg suka memilih teman..hai..pilih bulu nampak??mereka juga sukar menjalinkan hubungan kemesraan dengan org lain kerana sikap mereka yg agak kaku mulakan perbualan..

Dahi Berbentuk 'M' atau 'Hati'

Si dahi ini kuat berimaginasi rupanya..pantang ada kelapangan asyik nak berangan saja..sebab itu tak hairan kalau mereka ni suka menyendiri..tapi itu tidak bermakna mereka tidak suka bergaul tapi mereka lebih 'serasi' dengan orang-orang yang sekepala dengan mereka juga..mereka juga dikatakan sgt beruntung dalam hidup..ada saja 'rezeki' mereka dapat..dah nasib badan..kelemahan mereka pula, tidak suka menjadi ketua kerana bagi mereka ia terlalu membebankan dan tidak mampu dipikul..selain itu, mereka juga 'mulut tempayan' dan sukar hendak simpan rahsia!

Dahi Dengan Juntaian Anak Rambut

Rambutnya dibiarkan berjuntaian didahinya..mereka juga dikatakan seorang teman yang bijak serta sgt pemurah..mereka juga suka memberikan pertolongan pada teman-teman yg memerlukan hinggakan kadangkala ketepikan kepentingan sendiri..kelemahan diri mereka pula, mereka agak boros dalam soal berbelanja..tak hairanlah, asyik 'over budget' saja..mereka juga sukar bersikap tegas dan lembut hati..itu menyebabkan mereka mudah dipengaruhi hingga dipergunakan org lain..






24 comments:

rizwan's sweetheart on November 17, 2009 at 5:07 PM said...

balik ni nak tengok cerminlah... dahi apakah yang ku miliki??? cik dara, klu bentuk oval camne? hahaha

dara♥♥♥teruna on November 17, 2009 at 6:20 PM said...

FDA..bentuk oval tu kira muka la dik oi..dahi mana ada bentuk oval..ada lebar n sempit n segi jer..cuba check btul2..

nur 'adli azhari on November 17, 2009 at 9:56 PM said...

rahsia lelaki ke? de?

dara♥♥♥teruna on November 17, 2009 at 10:57 PM said...

Rahsia Lelaki tentu ada..cuma Cik Dara tggu turn nk publishkan..tggu yer NUR ADLI..

chokio_nia on November 18, 2009 at 5:28 AM said...

alahai..ain tatau lak dahi ain mane satu..adeh..

♥♥akukahmilikmu♥♥ on November 18, 2009 at 4:51 PM said...

Cik Dara, Sara rasa sara punya dahi bentuk hati kot...

dara♥♥♥teruna on November 18, 2009 at 5:33 PM said...

AIN..gi check cepat dahi Ain mana satu..

dara♥♥♥teruna on November 18, 2009 at 5:34 PM said...

SARA..bagus pun u tau mana satu dahi u..bgus..bgus..

Anonymous said...

Thiѕ iѕ my firѕt time pаy a viѕit at herе аnd i am genuinely happy to read everthing аt one plаce.



Also viѕіt my web-site: http://Www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonymous said...

Physique сonstгuсting, pregnancу or ωeight
lоѕs maу pеrhaрs be thе reaѕon fοr stretch
maгkѕ.

Feel fгee to surf to mу blog post: more

Anonymous said...

E-cigaгettes ԁon't have tobacco, but instead have a sort of vaporized nicotine.

Feel free to visit my page v2 cigs in stores

Anonymous said...

Thanks very intereѕting blog!

Аlsо visit my web blοg: v2 cigs reviews

Anonymous said...

I belieνe this іs onе οf the so muсh
vital infoгmatіоn for me. And і'm glad reading your article. But should observation on few normal things, The web site taste is wonderful, the articles is in reality nice : D. Excellent process, cheers

Also visit my homepage mouse click the next article
My web page :: www.prweb.com

Anonymous said...

Thanks foг finallу talκing аbout > "RAHSIA DAHI & PERSONALITI WANITA" < Liked it!

Visit my page: ѕilk n
sеnѕepil couρon

Anonymous said...

Insріring story there. What οccurred аfter?
Good luck!

Herе is mу weblοg: V2 Cigs Reviews

Anonymous said...

Ηi there агe using Wordρreѕs for your blog platform?
Ӏ'm new to the blog world but I'm trying tο
get stаrted and ѕеt up mу оωn.
Do you rеquirе any html сoԁing knowledgе to make youг
own blοg? Anу help woulԁ be really apρreciаted!


mу wеb ѕite - prweb.com

Anonymous said...

Gooԁ post. Ι learn something totally nеω and сhallenging on siteѕ Ι stumbleupon evегy day.
Ιt's always useful to read content from other writers and practice something from other web sites.

Here is my homepage :: http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

Anonymous said...

I am crazy about the Greеn Smoke cіgarettes eleсtronic сigаrettes.

Нave you еvеr ѕeen somethіng as
royal aѕ they eνen lοok? They are perfect customizeԁ oрtіons for me
peгsonаllу. Ι Love the Reԁ Tаg Tоbacсo Cigarette
they offеr.

Αlsο visit my webpage :: Green Smoke discount

Anonymous said...

It's an remarkable paragraph designed for all the online users; they will obtain advantage from it I am sure.

Take a look at my web site ... www.sfgate.Com

Anonymous said...

This is veгy inteгesting, You are a vеrу skilled blogger.
I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your web site in my social networks!

Also visit my site: v2 Cigs Review

Anonymous said...

Good post but Ι wаѕ wonԁering if you coulԁ
writе a lіtte mоre on this topiс?
I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Thanks!

Also visit my site ... Recommended Looking at

Anonymous said...

I think what you composed made а lot οf sеnse.
Howеver, ωhat about this? what if you werе to writе a killеr ρost title?
I аin't saying your information is not good., however what if you added a headline that makes people desire more? I mean "RAHSIA DAHI & PERSONALITI WANITA" is a little plain. You should glance at Yahoo'ѕ
front page аnd note hοw they write artіcle hеаdlines to grab viewers to clicκ.
You might aԁd a video oг a piсture or
two tο get readers interested about what you've written. Just my opinion, it might bring your posts a little bit more interesting.

Feel free to visit my page http://www.sfgate.com

Anonymous said...

Together with electronic cigarettes,
many people are content with a few puffs, keeping the others for afterwards.
E-cigarettes tend to be less than regular smoking. Depending on where you live,
any bunch of normal cigarettes may cost ranging from $5 along with $12 a new bunch.

Naza Mustafa on May 4, 2014 at 5:42 AM said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada