♥Iklan Bersama Cik Dara♥

JATUHNYA SEORANG WANITA SEKSI

Monday, November 9, 2009



Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan..Sampai jer di tingkat 70. seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya..

Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya..

Lelaki Inggeris: Sama2..tapi anda harus membalas budi..

Wanita: Bagaimana?

Lelaki Inggeris: Tidur dengan aku..

Wanita: Tak guna, kau ingat aku pelacur? Tidakk!!!

Lelaki Inggeris: Baiklah kalau begitu..

Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu..Di tingkat 50, seorang lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu..

Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya..

Lelaki Perancis: Sama2 tapi anda harus membalas budi..

Wanita: Bagaimana?

Lelaki Perancis: Tidur dengan aku..

Wanita: Tak guna!!Aku tak mahu!

Lelaki Perancis: Kalau begitu tak guna aku selamatkan kamu..Lalu melepaskan semula wanita itu..

Dari tingkat 50, 40 dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu..Wanita itu mula ketakutan dan berharap jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut..Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu..Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkara-kata..

Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya..sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda..

Lelaki Arab: Astaghfirullah...(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut)...




22 comments:

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ on November 10, 2009 at 12:41 AM said...

haha..kelakarla..kejam betul laki Inggeris n Perancis tu..cik dara, entry u selalu wat sara tersenyum sendiri..mcm2 ada...

DarK_sHadow™ on November 10, 2009 at 12:52 AM said...

hahahha...2 la jgn la jd pumpuan seksi2 tau cik dara...

chokio_nia on November 10, 2009 at 5:06 AM said...

haha..kesian..jatuh juga ke tanah akhirnya..haha

ekin_melah on November 10, 2009 at 5:14 AM said...

best la entry ni :)

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 4:34 PM said...

AKUKAHMILIKMU..kejam erk..ahakkss...

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 4:35 PM said...

DARK SHADOW..Cik Dara tk seksi mana pun..cik dara org biasa jer..

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 4:40 PM said...

AIN..yang paling kelakar pak Arab tu..terkejut..

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 4:41 PM said...

EKIN MELAH..best ker?u punya blog pun best pa..Cik Dara suka..

DarK_sHadow™ on November 10, 2009 at 4:47 PM said...

i punya blog cik dara ska x??haha

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 5:23 PM said...

of coz suke tapi tkder chat box..susah nk chat ngan u..terpaksa tggl msg kat comment..

darkshadow­­ on November 10, 2009 at 5:41 PM said...

emmmm..nmpak sgt xmsuk blog dark..xpe lah

darkshadow­­ on November 10, 2009 at 5:46 PM said...

emmmm..nmpak sgt xmsuk blog dark..xpe lah

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 5:51 PM said...

eh..Cik Dara salu masuk blog u..tapi tkder lagi chat box..nie baru Cik Dara tgk dh ada pun..baru la smart ada chat box..

DarK_sHadow™ on November 10, 2009 at 5:52 PM said...

emmmm...bru nk msuk la 2...cik dara nie kan...xpe2

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 6:06 PM said...

Cik Dara mmg masuk blog u..cik dara tk tipu..2 ari nie jer kureng..skang u pun dh ada nuff..Apalagi.Cik Dara serang la..dun worry k...

AzuanBudakPandai on November 10, 2009 at 8:01 PM said...

tu la lain kali tengok la orang dulu huhu

Ries Lee on November 10, 2009 at 9:22 PM said...

hahaha!

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 11:44 PM said...

AZUAN..nak wat cmner..dah 2 orang lepas dia balik..nk idup punya pasal dia relakan jer tapi salah orang pulak yang dia nk relakan..kena pak arab yang alim kot..sampai terkejut..

dara♥♥♥teruna on November 10, 2009 at 11:45 PM said...

RIES LEE..haha plak dia..sian pompuan tu..klu u la nak sambut tak klu dia kata "dia sudi tidur ngan u sbg balas jasa"??ahakkksssss

mello on November 12, 2009 at 6:57 AM said...

hahaha boleh plak mcm tu eh? i nak sambuttt.. kakakaka

dara♥♥♥teruna on November 12, 2009 at 4:08 PM said...

wah MELLO..nak sambut aja dia..sambut la..ahakkss..

Anonymous said...

http://www.cafb29b24.org/docs/buyativan/#drug ativan and alcohol use - generic ativan identification

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada