♥Iklan Bersama Cik Dara♥

FAKTA SEKS LELAKI

Tuesday, December 22, 2009


Lelaki Normal boleh melakukan seks sekali atau lebih dalam sehari.

- Dalam rekod kajian di FAHOM seorang lelaki Melayu mampu melakukan seks sebanyak 9 kali dalam masa 24 jam.

- Sekali pancut benih lelaki boleh mengeluarkan lebih dari 100 juta sperma

- Jika berlaku persenyawaan dari sperma yang lemah, besar kemungkinan akan berlaku keguguran pada ibu-ibu yang hamil

- Bila usia meningkat jumlah sperma yang matang akan berkurangan.

- Walaupun ada 100 juta sperma, namun hanya satu sperma sahaja boleh memasuki telur untuk disenyawakan menjadi mudigah

-Dalam kes lelaki yang mempunyai masalah tidak ada benih, azoospermia atau low sperm count kemungkinan besar, lelaki tersebut tidak berupaya menghasilkan zuriat.

- Lelaki akan merasa puas bila pancutnya air mani

- Wanita akan merasa puas bila lamanya dapat berasmara.

- Zakar satu-satunya alat kelamin lelaki yang menyeronokkan bila melakukan seks

- Seluroh tubuh wanita boleh menaikkan berahi setiap wanita dari tapak kaki hingga kehujung rambut.

- Merokok, dadah, alkohol, pil khayal dan memakan ubat-ubatan yang berpanjangan boleh melemahkan syahwat dan mengurangkan jumlah air mani sihat.

p/s~ 9 kali dalam masa 24jam??tak ker naya??


23 comments:

Aidi-Safuan on December 22, 2009 at 5:45 PM said...

hahaha...okay la tuh 9 kali.1 round bole lepas 3 kali.hehe

HAZWAN17 on December 22, 2009 at 5:54 PM said...

melayu boleh hehe

anN on December 22, 2009 at 6:42 PM said...

hahaha! rabak pmpn.. huhu

Luth Textile on December 23, 2009 at 1:47 AM said...

gla..hihi

dara♥♥♥teruna on December 24, 2009 at 12:56 AM said...

wah..AIDI..1 round 3 kali??fuh!!!

dara♥♥♥teruna on December 24, 2009 at 1:16 AM said...

HAZWAN..puji diri sendiri la tu...

dara♥♥♥teruna on December 24, 2009 at 1:17 AM said...

ANN..tau takper..bukan takat rabak jer..loose trus..

dara♥♥♥teruna on December 24, 2009 at 1:17 AM said...

LUTH..gla ker?ni fakta k..

cik ery on December 30, 2009 at 2:53 PM said...

9 kali dalm mase 24 jam??pengsan la weh

Little buzz on December 31, 2009 at 12:21 PM said...

sehari 9 kali...63 kali seminggu...252 kali sebulan..3024 kali setahun...juz imagine that..huhuhu

dara♥♥♥teruna on January 2, 2010 at 5:02 PM said...

ERY~ sah2 la pengsan..bgn jalan pun dah tk betul..ntah2 mcm monyet..

dara♥♥♥teruna on January 2, 2010 at 5:03 PM said...

LITTLE BUZZ~ huh!!tk dpt dibayangkan byk tu..bila bayangkan mcm seram jer..tak mo..tak mo..

DarK_sHadow™ on January 12, 2010 at 12:59 PM said...

hai cik dara..lama xdgr khabar..emm..best topik2 cik dara nie..haha

dara♥♥♥teruna on January 13, 2010 at 4:45 PM said...

hi DARK..tu la..blog Dark pun payah cik dara nak msuk..ingat dah tknak berblogger..

DarK_sHadow™ on January 13, 2010 at 10:18 PM said...

dh bleh msuk kn cik dara...lma xdgr cite kan

dara♥♥♥teruna on January 16, 2010 at 5:52 PM said...

DARK..tu la mana Dark menghilang nie?

DarK_sHadow™ on January 17, 2010 at 10:19 AM said...

dark ada je..cik dara la p mna..

(*FoReVeR LoVe*) on March 20, 2010 at 2:13 PM said...

x menahan 9 kali ....abis la si p'puan..hhuhu

Dara vs Teruna on March 26, 2010 at 5:31 PM said...

FOREVER LOVE.. bukan kata abis, naya la pompuan..

VirusNAN82 said...

Hi.. leh join ke? hehehehe...

ZACK said...

NAK

sherlina halim on June 19, 2015 at 8:20 PM said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

IBU PUSPITA on June 21, 2015 at 3:39 PM said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada