♥Iklan Bersama Cik Dara♥

KISAH JENAB & ABU

Wednesday, December 9, 2009


Perkahwinan Jenab dan Abu di sambut dengan meriah sekali.. Dihadiri oleh kaum keluarga dan sahabat handai.. Walaupun Jenab tidak menyetujui perkahwinan ini.. dia pasrah dan berserah...tapi dalam hatinya takut akan malam pertamanya...

Pada malam pertama.....

Ibu Jenab menasihatkan supaya Jenab masuk kebilik... "Tak pa nak sakit sikit aje.. Kalau ada apa-apa panggil aje ibu diluar".....

Setelah masuk ke bilik...
Abu mula membuka wayang...

Abu pun berkata "Jenab bukak la..."Jenab menjawab... "abang la buka dulu..." "tak abang bukak dulu".. setelah lama berdalih itu dan ini maka Abu pun mengaku kalah "baiklah abang buka dulu", kata Abu walaubagaimana pun hatinya resah dan gelisah takut Jenab tak dapat menerimanya..

Dengan perlahan
Abu membuka kain sarungnya.... Melompat dan memekik Jenab sambil memanggil emaknya yang berada diluar.... " MMMMMAAAAAAAKKK !!!!!! SATU KAKI"........... maknya menjawab "UNTUNG KAU NAK... BAPAK KO 6 INCHI AJE"..

Tiba-tiba
Jenab keluar dari bilik...rupa-rupanya suaminya Abu cacat sebelah kaki...




18 comments:

zety on December 9, 2009 at 5:03 PM said...

hahahah
mak die otak kuning byk sgt.

dara♥♥♥teruna on December 9, 2009 at 5:19 PM said...

biasalah..anak mak katakan, ZETY..mau tak kuning..tpi ni bukan takat kuning..biru, oren sume ada..

chokio_nia on December 11, 2009 at 8:25 PM said...

alahai..kesian jenab

dara♥♥♥teruna on December 12, 2009 at 1:10 AM said...

nak wat cmner AIN..Jenab tak tau pasal laki dia..mak dia pulak pikir lain..

alaqim on December 12, 2009 at 3:06 PM said...

mak jenab ni otak bluetooth betol...
terima jelah jenab yer..
suami kamu jugak..

dara♥♥♥teruna on December 12, 2009 at 5:05 PM said...

ALAQIM..betul tu kata u..Mak Jenab over sgt..budget 1 kaki Abu punya..dlm ati mesti kata untung anak dia..

miera on December 13, 2009 at 2:04 AM said...

hahahaha..
entry ni kene bace sampai hbis dulu baru leh wat kesimpulan..=P

dara♥♥♥teruna on December 13, 2009 at 2:46 AM said...

haha..betul tu..tk baca abis, taktau la kisah sebenar dia kan..

Nurimo on December 13, 2009 at 3:00 PM said...

emak dia takkan tak boleh fikir melayu mana ada 1 kaki benda tu.Kalau negro boleh jadi.

dara♥♥♥teruna on December 13, 2009 at 3:09 PM said...

NURIMO..pasal mak dia tkpikir la mak dia pun jadi bangga anak dapat 1 kaki..nk banding ngan bapak dia 6 inci jer..ok per dpt mak cmtu..ceria umah..mak terlebih sporting..open minded plak tu..

Seri on December 13, 2009 at 4:21 PM said...

bersyukur la apa yang ada. haha

dara♥♥♥teruna on December 13, 2009 at 5:24 PM said...

haha..betul tu..terpaksa bersyukur la..lagipun dah sah laki dia..

jejaka anggun on December 14, 2009 at 6:39 AM said...

senak tuh kalo satu kaki. ahaks.

dara♥♥♥teruna on December 14, 2009 at 4:12 PM said...

masalahnya ada ke yang sampai 1 kaki nie JEJAKA??Pak Arab pun smpai 1 kaki ker?hurrmmmm....

CikguYiee on December 15, 2009 at 7:02 PM said...

Ade ker 1kaki?lau ada.....uiks xdapat nak bayangkan.

dara♥♥♥teruna on December 16, 2009 at 1:24 AM said...

CIKGU YIEE..tak pasti pulak yg tu..maybe ada maybe tkder kot..Cikgu cuba tanya kaum laki yg lain..

IxoR@ on December 17, 2009 at 8:29 PM said...

omak eh excited giler!

hahahhahaha...sekali satu kaki daaaa....

;D

dara♥♥♥teruna on December 21, 2009 at 1:31 AM said...

IXORA..mcm tu la alkisahnya si Omak yg terover..

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada