♥Iklan Bersama Cik Dara♥

LAWAK UNTUK BESARKAN ZAKAR (UNTUK LELAKI JER)!!

Wednesday, December 2, 2009


Seorang pemuda yang akan berkahwin telah mengunjungi bapa saudaranya yang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk memperolehi sedikit petua.

Pemuda : Pakcik, saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masih belum bersedia. Apakah nasihat pakcik untuk saya menghadapai malam pertama?

Pakcik : Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagi lelaki. Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang pasti tidak akan dilupakan oleh isteri kamu.

Pemuda : Bagaimana caranya?

Pakcik : Begini, kamu seharusnya membesarkan alat kelaminmu dan ini akan membuatkan isteri kamu menjerit sepanjang malam pertama. Caranya sangat mudah.

Pemuda : Bagaimana?

Pakcik : Begini.. kamu mesti merendam alat kelaminmu setiap malam dalam air teh setiap malam sehingga malam pertama.

Pemuda : Kalau begini mudah, sudah pasti saya akan menjadi hero nanti…

Pemuda tersebut balik kerumah dan melakukan apa yang disuruh oleh pakciknya. Setiap malam dia merendam alat kelaminnya dalam segelas air teh. Pada malam pertamanya, pakciknya juga berada dirumahnya. Tiba-tiba isterinya menjerit kuat. Pakciknya mula terfikir akan kehebatan petua yang diberinya. Pintu bilik terbuka dan pemuda tersebut keluar dari biliknya dengan muka yang sedih sambil menghampiri pakciknya

Pakcik : Kenapa begitu cepat?

Pemuda : Saya punya memang panjang tapi kenapa hanya sebesar pensil?

Pakcik: Kamu sudah mengikut petua yang pakcik beri?

Pemuda : Sudah. Setiap malam saya merendam saya punya dalam segelas teh.

Pakcik : Teh apa?

Pemuda : Mustika Ratu - Slimming Tea

p/s~ moral of da story yer, check dulu brand Tea tu.jgn main bedal jer..dah jadi pensil..


36 comments:

Ries Lee on December 3, 2009 at 1:04 AM said...

hahaha!

Ieda the Rainbow Princess on December 3, 2009 at 4:01 AM said...

Erkkk..?!

DarK_sHadow™ on December 3, 2009 at 10:13 AM said...

ya allah...maen la cik teruna nie

chotz on December 3, 2009 at 12:03 PM said...

hahahah...

bagus hang ni cik dara,

entry semakin ganas...

miahahah

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ on December 3, 2009 at 12:53 PM said...

ape dah?
tu dia nak kuruskan badan sekali kot~
tu yg terkurus anu nyer
wakakakakaaa

dara♥♥♥teruna on December 3, 2009 at 11:51 PM said...

Ries Lee..haha..kelakar kan..ahakss..

dara♥♥♥teruna on December 3, 2009 at 11:52 PM said...

Ieda..erk????hehe

dara♥♥♥teruna on December 3, 2009 at 11:52 PM said...

haha..Dark..Cik Dara mmg camtu pun..

dara♥♥♥teruna on December 3, 2009 at 11:53 PM said...

hi Chotz..lama Cik Dara tk nampak u...mesti rindu Cik Dara nih..

dara♥♥♥teruna on December 3, 2009 at 11:54 PM said...

Ayu..tu la gelojoh nak mampus..main bedal jer teh..mana la pakcik dia dapat petua..ganas tull..

DarK_sHadow™ on December 4, 2009 at 10:36 AM said...

cik teruna yg byk maen kan..apa la...tukar2 topik..haha

dara♥♥♥teruna on December 5, 2009 at 12:14 AM said...

DARK..hobi Cik Dara kan mcm tu..suka lari topik cara tiba-tiba..ahaksss...

alaqim on December 6, 2009 at 4:02 PM said...

cerita petua ke ni...kecian laki tu..huhu~~

ery sweetie on December 6, 2009 at 4:19 PM said...

haha..slim btol la =p

dara♥♥♥teruna on December 7, 2009 at 12:12 AM said...

yup ALAQIM..cita petua yg terlalu bengong..

dara♥♥♥teruna on December 7, 2009 at 12:12 AM said...

nak wat cmner ERY..silelaki bebal sgt.. tk tgk brand..

DarK_sHadow™ on December 7, 2009 at 8:41 AM said...

dok lari topik je...nnt abeh smua lari...nnt kite lwan lari nk x cik teruna??hahha

dara♥♥♥teruna on December 7, 2009 at 3:53 PM said...

eh..kawin lari..ok jer..Cik Dara on jerrrr...

DarK_sHadow™ on December 7, 2009 at 4:08 PM said...

ada plak kwin lari...lawan lari la..apa la

dara♥♥♥teruna on December 8, 2009 at 3:06 PM said...

eh..Cik Dara tersilap..malunya..cepat sgt taip..ee..DARK..sori..Cik Dara terpaksa terjun laut la cmnie..nak cover malu..ahakss..

DarK_sHadow™ on December 8, 2009 at 3:17 PM said...

emmm...apa la cik teruna nie...maen2 la

dara♥♥♥teruna on December 8, 2009 at 6:15 PM said...

eh tak..mana ada Cik Dara main2..skit jer Cik Dara main...ahakss...

DarK_sHadow™ on December 8, 2009 at 6:28 PM said...

emmm..ye la 2..p mna hri nie..mcm bz je

dara♥♥♥teruna on December 9, 2009 at 12:08 AM said...

Cik Dara sibuk mkn kenduri..sume ex skolah Cik Dara kawin..Cik Dara jer belum..

DarK_sHadow™ on December 9, 2009 at 8:44 AM said...

smua ex skolah je ke??ex gf@bf???hahaha..gurau2 je

dara♥♥♥teruna on December 9, 2009 at 5:17 PM said...

ex bf ramai dh kawin..hehe..cik dara jer tk tau bila..ahakksss...

DarK_sHadow™ on December 9, 2009 at 5:18 PM said...

ye la 2 cik dara..hahaha...ada jodoh x p mana pn...jodoh 2 dok dkat je dgn cik teruna..hahaha

dara♥♥♥teruna on December 9, 2009 at 5:21 PM said...

hah..yer ker..dekat nie Cik Dara suke sgt..hehe..senang keje Cik Dara..

DarK_sHadow™ on December 9, 2009 at 5:22 PM said...

keje apa plak cik truna oii

dara♥♥♥teruna on December 9, 2009 at 11:51 PM said...

rahsia..ahakksss..

Mohd Ridzuan on December 10, 2009 at 11:14 AM said...

bahaye ni, jangan ade yang cube petua ni sudah..haha :p

dara♥♥♥teruna on December 10, 2009 at 3:07 PM said...

RIDZUAN..klu cuba apa salahnya..mana tau benar2 kurus.ahakksss..

awanEGOIS on December 10, 2009 at 3:38 PM said...

laen klli try la plak teh iso-3..nth2 smakin gebu ke kulit,,,kuikuikuik

dara♥♥♥teruna on December 12, 2009 at 1:12 AM said...

maybe awanEGOIS..sapa tau..tkpun u cuba tgk..pastu bgtau Cik Dara kesan dia cmner..ok what???

touyakaruma on December 13, 2009 at 10:34 AM said...

Hahaha kena rendam dalam milo laaa lepas nie .

Baru sihat dah kuat .

dara♥♥♥teruna on December 13, 2009 at 3:07 PM said...

aah la..apsal Cik Dara lupa pasal milo??kan sihat dan kuat..tkpun dalam Kopi Janda..fuhh!!!malatop!!nasib TOUYAKARUMA ingatkan..

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada