♥Iklan Bersama Cik Dara♥

ZACK & MIRA

Sunday, January 3, 2010

Zack dan Mira sepupu. Tiap-tiap kali kat kampung diorang akan kongsi satu bilik. Masa tu malam raya.

Zack: Mira!

Mira: Nape Zack?

Zack: Ikut aku kat bilik tidur jap!

Mira: Jangan tarik!

Dalam bilik......

Zack: Kau tahu tak aku ni seorg lelaki yg pantang kalau tak dapat apa yg aku nak selama ni.......

Mira: Huh?

Zack: Dah tak tahan dah Mira! Cepat tanggalkan kain kau tu sekarang jugak!

Mira: Ape ni Zack??!!

Zack: Setelah sekian lama aku berkongsi bilik ngan kau Mira..aku betul-betul dah tak tahan dah ni Mira! tanggalkan cepat!

Mira: Zack nan..nan..nanti dulu.....Zack. ...

Zack: No excuse! tanggalkan skang! kau nak aku guna kekerasan??? !

Mira: Jaj..jaj..jangan buat perangai camni Zack....Mira takut... esokkan dah raya..... baru habis sebulan berpuasa....

Zack: Pasal esok nak raya lah aku suruh kau tanggalkan kain langsir kau ni!! Tiap2 tahun mesti guna kain langsir kau utk bilik ni! Aku tak kira tahun ni kain langsir aku pulak!

Mira: ce.....la... ..ka..... ..





17 comments:

mylife-mysin-myfate on January 3, 2010 at 11:22 AM said...

ko ni suka wat suspen jew..apa la..

♥akukahmilikmu®♥ on January 3, 2010 at 4:14 PM said...

aah la Cik Dara terkejut sara baca..ingat apa la hal si Zack nie..

M|sz^EyNa on January 3, 2010 at 5:42 PM said...

cik dara penuh dgn kontroversi..hehehe

dara♥♥♥teruna on January 5, 2010 at 5:03 PM said...

MYLIFE..suspen tu penting untuk ceriakan suasana..

dara♥♥♥teruna on January 5, 2010 at 5:04 PM said...

AKUKAHMILIKMU..Zack yg bengong, Mira yang gelabah lebih..

dara♥♥♥teruna on January 5, 2010 at 5:05 PM said...

EYNA..Cik Dara sememangnya penuh kntroversi..tapi Cik Dara bukan seorang kontroversi..ahakss..

shera on January 22, 2010 at 1:00 AM said...

wat saspen jer....

dara♥♥♥teruna on January 31, 2010 at 11:26 PM said...

SHEERS~ suspen ek..skali skala suspen best oo...

black_mel on March 13, 2010 at 10:00 PM said...

haha...dh salah paham dh mula2...rupa2nya zack tu baik..hehe.

Hidier on March 31, 2010 at 11:18 AM said...

best cite ni..

.::Cik Dara@Encik Teruna::. on April 10, 2010 at 4:15 PM said...

BLACK..mira jer gelabah lebih..

.::Cik Dara@Encik Teruna::. on April 10, 2010 at 4:15 PM said...

HIDIER...trimas sbb rasa en3 ni best..

lin on May 20, 2010 at 10:48 AM said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

Anonymous said...

<>
sumpah x phm ape yg ko tulis tu lin..huhu
kak dara..sy mnat citer2 jenaka yg bebaur sex cmni..
nnt tmbh lg ye??
ngeee =D

Anonymous said...

haha..nice but pjg lagi x leh ke?

sherlina halim on June 19, 2015 at 8:20 PM said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

IBU PUSPITA on June 21, 2015 at 3:37 PM said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada