♥Iklan Bersama Cik Dara♥

JANGAN BERANI KENTUT DEPAN EN.GAY

Monday, December 14, 2009


Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan
microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"
A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin
kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.


Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya
di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

p/s: moral of da story,LELAKI jangan berani KENTUT depan GAY..AWAS!!





21 comments:

Hang TuARC on December 14, 2009 at 5:42 PM said...

haaaa?orang bersenggama ikut lubang yang kluar kentut ke?

eh..ohhhhhhhhhhhhhhhh paham2 hahahha

Farhana on December 14, 2009 at 5:52 PM said...

Hahaha.. Dasatnye smpi camtu skali penilaian depa ngan bunyi kentut yg dihasilkan.. Adesss.. Pompuan takpe laa kan kentut bersepah2? Hehe.. ;p

sue on December 14, 2009 at 5:58 PM said...

klaka nih...haha

jejaka anggun on December 14, 2009 at 9:14 PM said...

oh nak tau dara ke x, camtuh plak eh?

Ieda the Rainbow Princess on December 14, 2009 at 10:03 PM said...

Errrkkk???Gilos..

dara♥♥♥teruna on December 14, 2009 at 11:10 PM said...

nama pun laki vs laki..part mana lagi..1 tu jer ar dia bedal, HANG TUARC..

dara♥♥♥teruna on December 14, 2009 at 11:11 PM said...

FARHANA..maybe cara pemikiran Gay mcm tu kot..kentut kuat maknanya lubang kuar kentut tu masih sempit..tu la sapa suruh kentut dlm tu..yg lain dia kaji tapi pasal kentut dia tk kaji lagi..

dara♥♥♥teruna on December 14, 2009 at 11:12 PM said...

SUE..klakar kan..punya nak kaji life Gay katakan..last dia yg kena..

dara♥♥♥teruna on December 14, 2009 at 11:13 PM said...

mungkin tu cara dia bagi golongan Gay..sapa tau..apa kata u jer gi siasat..tgk kena camtu tak..berani,JEJAKA ANGGUN???

dara♥♥♥teruna on December 14, 2009 at 11:14 PM said...

EIDA..gilos sesangat gilos kan..padan muka dia..kan dah kena!!!!!!

CikguYiee on December 15, 2009 at 6:57 PM said...

Macam2 la cik dara ni..

alaqim on December 15, 2009 at 8:01 PM said...

eeerrrr....dasyatnyer...
laki pun boleh dinodai jugak ke...
eeeiiiii...

ery sweetie on December 16, 2009 at 12:18 AM said...

erk..betol ke ni cik dara? hahah..cian betol wartawan tu =p

dara♥♥♥teruna on December 16, 2009 at 1:26 AM said...

CIKGU YIEE..mana ada mcm2..Cik Dara 1 jer..

dara♥♥♥teruna on December 16, 2009 at 1:27 AM said...

ALAQIM..ingat pompuan jer salu kena..laki pun boleh kena apa..dengan Gay yang sangap..hehe..

dara♥♥♥teruna on December 16, 2009 at 1:28 AM said...

ERY..ni mmg sah Cik Dara..En Teruna masih blum jumpa..so Cik Dara keseorangan..sian ker???dh salah dia sapa suh tak kaji betul2..

IxoR@ on December 17, 2009 at 8:36 PM said...

hahahhaha...sesal...tiada berguna lagi....

hihihihihi

rizwan's sweetheart on December 19, 2009 at 10:35 AM said...

haahaha... sia2 jerk ternoda... len kali pandang kiri kanan sebelom kentot... nitemare!!!

dara♥♥♥teruna on December 21, 2009 at 1:35 AM said...

IXORA..tau tkper..dah tak dpt nk wat apa2 dah..

dara♥♥♥teruna on December 21, 2009 at 1:36 AM said...

FDA..tu la..bajet muzik kuat org tak dgr kentut dia sih!!!

Little buzz on December 22, 2009 at 10:35 AM said...

kelaka..kelakar...lawak lah..sian si wartawan tu yer....menyesal tak sudah..menangis tak berlagu la gamaknyer,,,.huhuhu

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada