♥Iklan Bersama Cik Dara♥

KISAH LUCU 18SX

Friday, October 30, 2009



Di suatu malam yang dingin, di dalam sebuah bilik yang sederhana besar, di atas katil,sepasang suami isteri yang telah lanjut usia baru masuk tidur. Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya terbangkit perasaan ghairah malam itu.

Si isteri bersuara, “Dulu-dulu tu…. abang selalu pegang tangan saya bila kita nak tido.” Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan isterinya, pas tu mula mengantuk semula.

Beberapa ketika pas tu, si isteri bersuara lagi, “Kemudian tu….abang selalu cium saya.” Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya dan menyentuh bibirnya ke pipi si isteri. Pastu sambung tidur balik. Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi, “Kemudian tu…. abang selalu gigit-gigit leher saya…….” Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar selimutnya dan bangun dari katil tu.

Si isteri bertanya, “Abang nak gi maner tu?” Dengan marah suaminya menjawab, “Nak gi amik gigi …!” Oleh itu..hendaklah kita menjaga kesihatan gigi dan jangan asyik cabut gigi…nanti tak leh gigit…hihi haha..Jangan Marah...



16 comments:

HfzFrndz on October 30, 2009 at 11:09 PM said...

nice story..
hehehe..
hampir2 salah paham..
=)

chokio_nia on October 31, 2009 at 1:03 AM said...

haha..tade gigi da eh atok??haha

anak laut on October 31, 2009 at 2:56 AM said...

salam...hahahahahaa

lawak2 lawak..kalaulah bukan tengah malam , nak saya jerit kuat..tapi ingat jiran sebelah sedang tido..

memang lawak..

Syu on October 31, 2009 at 2:23 PM said...

hahaha... hilarious... :D

dara♥♥♥teruna on October 31, 2009 at 3:08 PM said...

HfzFrndz..no!no!no!..jgn salah paham..ahaks..gurauan di malam ari..

dara♥♥♥teruna on October 31, 2009 at 3:20 PM said...

Chokio_nia..nama pun dh tua..nk gigit cmner?sian neneknya..

dara♥♥♥teruna on October 31, 2009 at 3:22 PM said...

Anak Laut..haha..sampai tahap tu nak gelak..bangganya Cik Dara sbb lawak Cik Dara menjadi..

dara♥♥♥teruna on October 31, 2009 at 3:23 PM said...

Syu..trima kasih..hilarious..

ekopelancongan on October 31, 2009 at 5:26 PM said...

bayangkan kalo orang tua tu cuma ada sebatang gigi je..

ngee!

dara♥♥♥teruna on October 31, 2009 at 10:59 PM said...

Eko..klu ada sebatang gigi jer sian kat wife dia..kan tgh ghairah tu..ahaks..

Nurimo on November 2, 2009 at 10:01 AM said...

Salam dara, sebenarnaya suami dia barang tak berapa pikup.Biasa kalau benda tu ok,suami akan mula dulu,dia takkan rasa ngantuk

dara♥♥♥teruna on November 2, 2009 at 5:07 PM said...

Nurimo..nama pun dah tua..hormon pun tk byk sgt..tapi syg kat si nenek terpaksa la..

ery sweetie on December 6, 2009 at 5:04 PM said...

hahhaha...cian nenek tu =p

dara♥♥♥teruna on December 7, 2009 at 12:08 AM said...

ERY..cian kan..teringin sgt tu nenekk..

Studio EARS Photography on July 22, 2012 at 10:15 PM said...

lol...hahahaa..

hazim ajwad on November 8, 2012 at 4:03 PM said...

wat aku stem jewk

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada