♥Iklan Bersama Cik Dara♥

10 ALASAN DIA HARUS NYAH DARI HIDUP KAMU

Thursday, October 22, 2009


10 Alasan Dia Harus Nyah Daripada Hidup Kamu..

♥PENDERAAN♥

Jika si dia mendera kamu secara fizikal @ mental, ia memang tidak boleh dimaafkan..perbuatan itu juga tidak boleh dibiarkan sama sekali kerana ia akan jadi seperti satu aktiviti dan yang menjadi mangsanya adalah pompuan..oleh itu nyahkan si dia dan mulakan hidup yang baru..

♥TIDAK ADA SIFAT SALING PERCAYA♥

Si dia selalu berprasangka buruk pada kamu dan apa yang kamu lakukan..konon King Control la..Ayuh, buat apa nak peningkan kepala..Nyahkan dia juga..

♥ENGGAN MENGAKUI KESILAPAN DIRI♥

Sikap sebegini membuatkan si dia sering meletakkan kesilapannya keatas diri kamu walhal kesilapan itu berpunca daripadanya..Manusia jenis ini memang tidak boleh diberi muka langsung, menyusahkan hidup lagi ada la..

♥TERLALU EGO♥

Sikap ini membuat kamu rasa meluat dengan tingkah lakunya yang suka meninggi diri..Macam dia saja yang bagus..Kaum Adam memang terkenal ngan sikap ini, tapi orang perempuan pun apa kurangnya?Jika dapat pasangan seperti ini, cepat-cepat selamatkan diri yer..

♥PENTINGKAN DIRI DAN TIDAK BOLEH BAWA BINCANG♥

Si dia tidak pernah ambil kisah keperluan kamu..Hanya membayangkan kehendaknya sahaja..Keputusan si dia selalunya muktamad dan kamu tidak ada pilihan lain..

♥PENIPU♥

Jauhkan diri dari pasangan yang ada sifat ini..Lebih teruk lagi apabila si dia menipu dengan sengaja dan kamu dapat 'menghidunya'.. Nyampah tul..Singkirkan dia seberapa segera agar sinar bahagia menjelma..

♥CEREWET♥

Dia pasangan paling cerewet pernah kamu kenal..Ada saja komen dia mengenai kamu..Semua serba tak kena..Lama-kelamaan kamu lemas dengan caranya itu..Jangan menempah 'maut' menjalin hubungan mesra dengannya..

♥PEMALAS DAN PENGOTOR♥

Pemalas?oh, tidak..Kalau dibagi muka, nanti dia malas membersihkan barangan peribadi apatah lagi kalau disuruh kemas rumah..Sanggupkah kamu hidup dengan org sebegini?

♥KEDEKUT♥

Paling sukar untuk si dia mengeluarkan belanja..Serba-serbi kamu yang kena keluar duit dan si dia boleh buat muka selamba..

♥UNGKIT KESILAPAN♥

Si dia cukup suka mengungkit kesilapan kamu sehingga menimbulkan pergaduhan..Ini membuatkan hubungan akan jadi semakin hambar..

Jadi kamu pilih yang mana?Hidup bahagia disamping pasangan atau singkirkan saja dia?

5 comments:

chokio_nia on October 22, 2009 at 4:37 AM said...

aku ske point no 2 tu..memang btol..kalo tak caye, mang tak kemane la hubungan..huhu

rizwan's sweetheart on October 22, 2009 at 11:19 AM said...

kalau hati dah tersayang orang camni, payah gak nak nyahkan mereka... yelah, tgh bercinta2an... kentot pon berbau teratai!!!


>>> mtk djauhkan dpd llki2 spt ini

dara♥♥♥teruna on October 22, 2009 at 5:03 PM said...

Chokio_Nia..tkder percaya mmg tk kemana la hubungan tu..

dara♥♥♥teruna on October 22, 2009 at 5:07 PM said...

Rizwan's Sweetheart, Cik Dara sendiri penah bercinta ngan laki mcm nie..cayalah, payah mcm mana pun, kena nyahkan juga..bila dpt nyahkan kita akn rasa satu perasaan bebas sgt drpd laki mcm nie..rasa heppi..now laki tu skang nie masih lagi kejar Cik Dara..padan muka dia..

lin on May 20, 2010 at 10:48 AM said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada