♥Iklan Bersama Cik Dara♥

PELINCIR AIR LIUR

Sunday, January 31, 2010

ADAKAH apa-apa kesan buruk jika menggunakan air liur untuk disapukan di kepala zakar ketika melakukan hubungan kelamin suami isteri? Ia bertujuan memudahkan zakar dimasukkan ke dalam faraj jika tiada air mazi di kawasan faraj isteri...

Sememangnya sejak turun menurun, nenek moyang kita menggunakan air liur sebagai bahan pelicin ketika melakukan persetubuhan apabila ‘jalan’ kesat.

Isteri boleh melembapkan pembukaan faraj dengan air liurnya dan suami boleh melembapkan penghujung ereksi sebelum didekatkan ke permukaan faraj.

Jika secara kebetulan satu daripada mereka kurang air liur, yang lagi satu boleh menggunakan air liurnya untuk melembapkan anggota kelamin untuk tujuan menyenangkan persetubuhan. Jarang protein dalam air liur menyebabkan alahan kepada kulit anggota kelamin.

Walaupun air liur itu selamat, pasangan suami isteri yang biasa menggunakan air liur tidak digalak menggunakannya sebagai pelicin jika mengalami masalah gusi atau infeksi gigi.

Selain itu, jika ada
kudis atau kayap pada mulut, mereka juga perlu elakkan menggunakannya kerana khuatir pasangan terkena jangkitan.

Air liur dapat mencairkan air mani yang pekat. Jadi untuk lelaki yang mempunyai air mani pekat yang mana sperma terperangkap di dalamnya, air liur sesuai untuk mencairkan air mani supaya sperma dapat bergerak.

Enzim pada air liur dapat membuatkan air mani pekat dan membuatkannya cair. Jadi teruskan menggunakan air liur kerana ia semula jadi dan tidak mengganggu sperma.



18 comments:

manusia biasa on January 31, 2010 at 7:33 PM said...

en3 yg mnarik cik dare=)

dara♥♥♥teruna on January 31, 2010 at 11:35 PM said...

MANUSIA BIASA..trimas yer..

WiraTLC on February 1, 2010 at 7:14 PM said...

bagus informasi tu... walaupun ramai yang menggunakannya tetapi tak tau apa tujuaannya... malah mereka yang belum berkahwin pun dah pandai mengunakannya... hebat dunia sekarang ni.... mungkin dah nak sampai ke penghujungnya....

ZooL Hilmi on February 11, 2010 at 11:42 AM said...

Assalammualaikum...
mmm... satu tip yang berguna bagi yang sudah berpasangan iaitu yang sudah berkahwin... tapi bagi mana yang belum lagi jangan pulak ingin cuba tip2 ni... sebab belum sampai masanya.. apapun ilmu ni boleh disimpan dan digunakan bila perlu nanti...

dara♥♥♥teruna on February 16, 2010 at 12:48 AM said...

WIRA..mungkin benar kata2 Wira..dah nak sampai penghujungnya..

dara♥♥♥teruna on February 16, 2010 at 12:57 AM said...

ZOOL HILMI..kata2 anda amat tepat sekali..

biawak komando on February 19, 2010 at 11:16 PM said...

wow..best info!

pelangi anak on February 26, 2010 at 5:13 PM said...

OH JADI AIR LIUR ITU PUNYA GUNA JUGA SEBAGAI PELICIN.

Adimuz on February 28, 2010 at 2:38 AM said...

Aduh...dasyhatnya entry ni. Yg belum kawin jgn nak cuba plak ya....

dara♥♥♥teruna on March 5, 2010 at 5:16 PM said...

BIAWAK KOMODO..thanks yer..

dara♥♥♥teruna on March 5, 2010 at 5:16 PM said...

PELANGI ANAK..tepat sekali..

dara♥♥♥teruna on March 5, 2010 at 5:17 PM said...

ADIMUZ..betul tu..jgn pandai2 cuba..

black_mel on March 13, 2010 at 9:59 PM said...

thnx 4 the info...yup2..pernah dgr jugak,air liur boleh bawak jangkitan virus if ada penyakit..

dara♥♥♥teruna on March 26, 2010 at 5:04 PM said...

BLACK MEL..sama2..

Hidier on March 31, 2010 at 11:16 AM said...

kecik2 dulu, guna air liur sapu kat luka.. :)

Hidier on April 6, 2010 at 4:24 PM said...

bestnye info ni.. :)

.::Cik Dara@Encik Teruna::. on April 10, 2010 at 4:14 PM said...

HIDIER..skang dah tk sapu kat luka ker?thanks..

lin on May 20, 2010 at 10:49 AM said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada